Obsługa informatyczna firm, szkół, urzędów

Szukasz rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy (sieć informatyczna, centrala telefoniczna, w tym wirtualny system obsługi klienta)? Potrzebujesz zabezpieczyć obiekt na wypadek włamania, a sprzęt przed kradzieżą? Rozważasz montaż kamer lub założenie telewizji hotelowej? Skontaktuj się z nami, a zapewnimy ci najlepszą możliwą obsługę informatyczną i teleinformatyczną w wybranym przez ciebie zakresie. Realizujemy wszystkie wspomniane działania. Dodatkowo serwisujemy sprzęt komputerowy, instalujemy i konfigurujemy urządzenia peryferyjne, instalujemy systemy operacyjne oraz programy antywirusowe. Usługa skierowana jest do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, właścicieli firm usługowych, hoteli, restauracji, obiektów wypoczynkowych, sklepów, szkół, urzędów, budynków użyteczności publicznej.

Zakres naszych usług

Wewnętrzna sieć
informatyczna

  • Projektowanie, budowa, administracja i rozbudowa wewnętrznych sieci informatycznych.
  • Zarządzanie i utrzymanie sieci oraz nadzór i monitoring jej działania.
  • Zdalna pomoc w razie problemów.
  • Aktualizacja systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez pracowników/działy/sektory.

Monitoring wizyjny
CCTV oraz IP

  • Wykonawstwo monitoringu na bazie kamer przemysłowych oraz kamer IP.
  • Pełne wsparcie w kwestii administracji, konserwacji oraz regularnej aktualizacji gotowego systemu.
  • Rozbudowa i modernizacja istniejących instalacji monitoringu.

Systemy alarmowe

  • Opracowanie projektu przy uwzględnieniu architektury budynku i potrzeb klienta.
  • Wykonanie w oparciu o sprawdzone rozwiązania i najlepszy sprzęt dostępny na rynku.
  • Instruktaż z obsługi.
  • Sprawny serwis na wypadek awarii i zdalna pomoc techniczna.

Serwis/naprawa sprzętu komputerowego/urządzeń peryferyjnych

  • Serwisowanie sprzętu komputerowego, laptopów i tabletów.
  • Naprawa jednostek centralnych, wymiana uszkodzonych podzespołów.
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych.
  • Odzyskiwanie danych z dysków.
  • Rozbudowa/modernizacja sprzętu o pamięć RAM, dysk twardy procesor.

Instalacja
oprogramowania

  • Instalacja oprogramowania niezbędnego do działania komputera.
  • Instalacja najnowszych systemów antywirusowych oraz zapór sieciowych firewall chroniących przed zagrożeniami pochodzącymi z niezaufanych sieci.
  • Instalacja Win/Linux, aktualizacja BIOS i systemów.

Centrale telefoniczne
i systemy
teleinformatyczne

  • Budowa wewnętrznych sieci telefonii stacjonarnej.
  • Instalacja i konfiguracja central pod wymagania klienta.
  • Fachowe podłączenie sprzętu teleinformatycznego, aktualizacja i konserwacja całego systemu.
  • Sprzedaż usług głosowych po cenach hurtowych.

Telewizja hotelowa

  • Budowa i rozbudowa instalacji telewizyjnych.
  • Projekt i wdrożenie TV - wykonanie i konfiguracja stacji czołowej do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej.
  • Zdalny monitoring działania TV.
  • Pełna obsługa oraz rekonfiguracja na życzenie klienta.

Stacjonarne systemy
telefonii VoIP

  • Montaż, konfiguracja i rekonfiguracja central telefonicznych IP oraz nadzór nad ich działaniem.
  • Tworzenie wirtualnych central telefonicznych (telefoniczny system usprawniający obsługę klienta) wraz z wprowadzeniem ustawień.

Obsługa informatyczna – korzyści dla Ciebie

Wewnętrzna sieć informatyczna
  • Zapewnienie zatrudnionym osobom możliwości korzystania z firmowych zasobów umieszczonych na serwerach (pliki, dokumenty, narzędzi,a aplikacje, bazy danych, stany magazynowe itp.) Każdej z osób można przydzielić konkretny poziom uprawnień, by mogła mieć wgląd do wszystkich danych lub do wybranych.
  • Możliwość zarządzania pracą urządzeń (w zakresie określonym przez uprawnienia konta) przez każdego z pracowników. Każdy ze swojego komputera będzie mógł obsługiwać np. drukarkę sieciową, skaner, domofon, alarm, monitoring.
  • Firmowa sieć informatyczna zapewni dostęp do internetu na każdym komputerze/laptopie, co pozwoli wykonywać powierzone zadania i przyspieszy wewnętrzną komunikację między pracownikami/oddziałami/działami/sektorami.
Monitoring wizyjny CCTV oraz IP
  • Monitoring wizyjny CCTV lub IP zapewni całodobowy nadzór, nad tym co dzieje się na terenie obiektu lub wybranego obszaru. Będziesz mógł kontrolować, kto wchodzi do budynku, gdzie przebywa i co robi.
  • Zastosowanie kamer wyraźnie podwyższa bezpieczeństwo obiektu, przebywających w nim osób oraz znajdującego się na jego terenie wyposażenia.
  • System pozwala wykryć ewentualne zagrożenia i szybko zareagować. W razie bójki, kradzieży czy napaści będziesz mógł natychmiast wezwać służby i zapobiec dalszemu rozwojowi sytuacji.
  • Monitoring to świetny odstraszacz na potencjalnych złodziei. Do tego, w przypadku zaistnienia szkód, na podstawie nagrań ustalisz tożsamość sprawcy i udowodnisz mu winę.
  • Obraz na żywo możesz podglądać na monitorze, komputerze, laptopie i smartfonie (o ile na telefonie zostanie zainstalowana i odpowiednio skonfigurowana aplikacja).
Systemy alarmowe
  • System alarmowy poprawi bezpieczeństwo budynku, przebywających w nich osób oraz znajdującego się w nim mienia. Obniży też prawdopodobieństwo kradzieży.
  • Wraz z wykryciem ruchu centrala natychmiast wyśle do ciebie powiadomienie o tym, że nieproszony gość pojawił się w budynku. Dzięki temu będziesz mógł od razu zareagować i zaalarmować odpowiednie służby. Chyba że system zostanie skonfigurowany tak, by samoczynnie wysyłał powiadomienie do firmy zajmującej się ochroną obiektu.
  • Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych „nagradza” klientów stosujących rozwiązania podwyższające bezpieczeństwo obiektu. Instalacja alarmu może pomoc obniżyć wysokość składki.
Serwis/naprawa sprzętu komputerowego/urządzeń peryferyjnych
  • Oddając sprzęt do naprawy oszczędzasz pieniądze, które musiałbyś wydać na zakup nowych urządzeń.
  • Rozbudowa lub modernizacja sprzętu o nowe podzespoły poprawia ich sprawność. Korzystając z ulepszonych urządzeń, zwiększasz wydajność pracy i poprawiasz efektywność działań, co przynosi wzrost zysków.
  • Fachowa instalacja i profesjonalny serwis urządzeń peryferyjnych gwarantuje ich niezawodne działanie. Sprzęty funkcjonujące bez zarzutu, pozwolą sprawnie wykonywać bieżące obowiązki.
Instalacja oprogramowania
  • Programy antywirusowe i zapory firewall ochronią laptop/komputer przed atakami z zewnątrz. Dane i zawarte na nich informacje będą zabezpieczone przed przechwyceniem. Osoby z zewnątrz nie uzyskają do nich dostępu.
  • Instalacja antywirusa obniża prawdopodobieństwo zainfekowania komputera/laptopa. Dbając o odpowiednie zabezpieczenie sprzętu, nie narazisz się na utratę danych i problemy z tym związane.
  • Aktualizacja systemu i BIOS-u zapewni komfortowe użytkowanie sprzętu. Aktualizacja oprogramowania jest także niezbędna dla prawidłowego działania aplikacji i zapewnienia danym/dokumentom przechowywanym w pamięci urządzenia należytego poziomu ochrony.
Centrale telefoniczne/systemy teleinformatyczne oraz systemy telefonii VoIP
  • Te dwie usługi są ze sobą ściśle powiązane. Nowoczesne rozwiązanie, jakim jest centrala telefoniczna zbudowana na bazie systemów telefonii VoIP, pozwala korzystać z telefonu stacjonarnego w każdym pomieszczeniu. Aparat telefoniczny działa przy wykorzystaniu bramki internetowej, więc nie ma potrzeby podłączania sprzętu do linii telefonicznej i wykonywania przyłącza pod jego instalację. Więcej na ten temat dowiesz się na stronie Telefonia internetowa VoIP.
  • Dzięki wewnątrzfirmowej centrali telefonicznej pracownicy mogą do siebie dzwonić bezpłatnie. Rozwiązanie usprawnia komunikację między oddziałami/sektorami, zwłaszcza, jeśli znajdują się na różnych piętrach budynku lub pomieszczenia są od siebie oddalone.
  • Centrala telefoniczna pozwala tworzyć firmowe numery wewnętrzne przypisane do konkretnego działu/przeznaczone dla jednej osoby, co nie tylko usprawnia komunikację między personelem, ale i w znacznym stopniu ułatwia obsługę klienta. Osoba odbierająca połączenie może przekierować rozmowę do pracownika odpowiedzialnego za daną kwestię, nawet jeśli przebywa w terenie (przedstawiciele handlowi, serwisanci, instalatorzy itp.).
  • Stacjonarne systemy telefonii VoIP pozwalają utworzyć wirtualną centralę do obsługi klienta. Dzięki niej można uruchomić infolinię i pocztę głosową, odtwarzać powitanie dla każdego połączenia przychodzącego lub komunikat o godzinach dostępności pracowników, kolejkować połączenia oraz nagrywać rozmowy. System może działać 24h/dobę, przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie w znaczny sposób automatyzuje obsługę klienta, pomaga zredukować koszty zatrudnienia i prowadzonej działalności.
Telewizja hotelowa
  • Zastosowanie telewizji podnosi standard obiektu i oferowanych usług, przez co klienci chętniej decydując się na zakwaterowanie.
  • Stacja czołowa zapewnia dostęp do kanałów telewizji naziemnej i satelitarnej. Im bogatsza oferta programowa, tym klienci są bardziej zadowoleni z obsługi. Jeśli dane miejsce spełniło ich oczekiwania, chętniej je polecają innym.
  • Telewizję hotelową budujemy na sprzęcie TERRA, który charakteryzuje wysoki poziom bezawaryjności i niezawodne działanie. Technologia gwarantuje brak przerw w emisji programów, możliwość konfiguracji pod indywidualne potrzeby klienta, a w razie potrzeby przeprowadzenie rekonfiguracji ustawień. Wybierając nas na wykonawców telewizji hotelowej w ramach obsługi teleinformatycznej firm, inwestujesz raz i zapewniasz sobie długoletnie, niezawodne działanie instalacji.

Usługę realizujemy lokalnie, na terenie mniejszych, jak i większych miejscowości m.in. Bielska-Białej, Oświęcimia, Katowic, Tychów.

33 488 00 60

Skontaktuj się z nami