Obsługa informatyczna firm, szkół, urzędów

Szukasz rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy (sieć informatyczna, centrala telefoniczna, w tym wirtualny system obsługi klienta)? Chcesz poprawić komunikację wewnątrzzakładową, obniżyć koszty prowadzenia działalności i zwiększyć zyski? Potrzebujesz zabezpieczyć obiekt na wypadek włamania, a sprzęt przed kradzieżą? Rozważasz instalację kamer, by móc monitorować wszystko, co dzieje się na terenie budynku i na przylegającym do niego terenie? A może zamierzasz podwyższyć standard usług przez zapewnienie klientom możliwości korzystania z telewizji hotelowej? Skontaktuj się z nami, a zapewnimy ci najlepszą możliwą obsługę informatyczną i teleinformatyczną w wybranym przez ciebie zakresie. Realizujemy wszystkie wspomniane działania. Dodatkowo serwisujemy sprzęt komputerowy, instalujemy i konfigurujemy urządzenia peryferyjne, instalujemy systemy operacyjne oraz programy antywirusowe. Usługa skierowana jest do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, właścicieli firm usługowych, hoteli, restauracji, obiektów wypoczynkowych, sklepów, szkół, urzędów, budynków użyteczności publicznej.

Zakres naszych usług

Budowa i obsługa wewnętrznej sieci informatycznej

Projektowanie, budowa, administracja i rozbudowa wewnętrznych sieci informatycznych we wszelkiego rodzaju budynkach. Zarządzanie i utrzymanie sieci firmowych połączone z nadzorem i monitorowaniem ich działania. Zdalna pomoc w razie problemów oraz aktualizacja systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez pracowników/działy/sektory.

Budowa, serwis i obsługa monitoringu wizyjnego CCTV oraz IP

Wykonawstwo monitoringu wizyjnego na bazie kamer przemysłowych oraz kamer IP w kamienicach, budynkach użyteczności publicznej, firmach, sklepach, restauracjach, hotelach itp. Pełne wsparcie w kwestii administracji, konserwacji oraz regularnej aktualizacji gotowego systemu. Rozbudowa i modernizacja istniejących instalacji monitoringu.

Instalacja, serwis i obsługa systemów alarmowych

Instalacja systemów alarmowych w firmach, szkołach, urzędach, hotelach, restauracjach itp. Opracowanie projektu przy uwzględnieniu architektury budynku i potrzeb klienta. Wykonanie w oparciu o sprawdzone rozwiązania i najlepszy sprzęt dostępny na rynku. Instruktaż z obsługi. Sprawny serwis na wypadek awarii i zdalna pomoc techniczna.

Serwis i naprawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych

Serwisowanie sprzętu komputerowego, laptopów i tabletów. Naprawa jednostek centralnych, wymiana uszkodzonych podzespołów, instalacja urządzeń peryferyjnych, odzyskiwanie danych z dysków, rozbudowa/modernizacja sprzętu o pamięć RAM, dysk twardy procesor. Szybko, kompleksowo i w dobrej cenie.

Instalacja oprogramowania

Instalacja oprogramowania niezbędnego do sprawnego działania komputera i zabezpieczenia go przed atakami z zewnątrz. Instalacja najnowszych systemów antywirusowych oraz zapór sieciowych firewall chroniących przed zagrożeniami pochodzącymi z niezaufanych sieci. Instalacja Win/Linux, aktualizacja BIOS i systemów.

Instalacja, serwis i obsługa central telefonicznych oraz sprzętu teleinformatycznego

Budowa wewnętrznych sieci telefonii stacjonarnej w firmach, budynkach usługowych, urzędach, szkołach itp. Instalacja i konfiguracja central pod wymagania klienta. Fachowe podłączenie sprzętu teleinformatycznego, aktualizacja i konserwacja całego systemu. Sprzedaż usług głosowych po cenach hurtowych.

Budowa i obsługa telewizji hotelowej oraz konfiguracja i uruchomienie stacji czołowej

Budowa i rozbudowa instalacji telewizyjnych w hotelach, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych. Projekt i wdrożenie TV obejmujące także wykonanie i konfigurację stacji czołowej do odbioru zarówno telewizji naziemnej, jak i satelitarnej. Zdalny monitoring działania TV, pełna obsługa oraz rekonfiguracja na życzenie klienta.

Budowa stacjonarnych systemów telefonii VoIP

Budowa nowoczesnej telefonii IP w firmach, szkołach, budynkach użyteczności publicznej. Montaż, konfiguracja i rekonfiguracja central telefonicznych IP oraz nadzór nad ich działaniem. Tworzenie wirtualnych central telefonicznych (telefoniczny system usprawniający obsługę klienta) wraz z wprowadzeniem ustawień.

Obsługa informatyczna – korzyści dla Ciebie

Budowa i obsługa wewnętrznej sieci informatycznej

  • Wewnętrzna sieć informatyczna umożliwi wszystkim zatrudnionym osobom korzystanie z firmowych zasobów umieszczonych na serwerach. Pracownicy zyskają dostęp do plików, dokumentów, narzędzi, aplikacji, baz danych, stanów magazynowych itp. Co ważne, każdej z osób można przydzielić konkretny poziom uprawnień, by mogła mieć wgląd do wszystkich danych albo tylko do wybranych.
  • System pozwala pracownikom zarządzać pracą urządzeń (w zakresie określonym przez uprawnienia konta). Każdy ze swojego komputera będzie mógł obsługiwać np. drukarkę sieciową, skaner, domofon, alarm, monitoring.
  • Firmowa sieć informatyczna zapewni dostęp do internetu na każdym komputerze/laptopie, co pozwoli wykonywać powierzone zadania i przyspieszy wewnętrzną komunikację między pracownikami/oddziałami/działami/sektorami.

Budowa, serwis i obsługa monitoringu wizyjnego CCTV oraz IP

  • Monitoring wizyjny CCTV lub IP zapewni całodobowy nadzór, nad tym co dzieje się na terenie obiektu lub wybranego obszaru. Będziesz mógł kontrolować, kto wchodzi do budynku, gdzie przebywa i co robi.
  • Zastosowanie kamer wyraźnie podwyższa bezpieczeństwo obiektu, przebywających w nim osób oraz znajdującego się na jego terenie wyposażenia.
  • System pozwala wykryć ewentualne zagrożenia i szybko zareagować. W razie bójki, kradzieży czy napaści będziesz mógł natychmiast wezwać służby i zapobiec dalszemu rozwojowi sytuacji.
  • Monitoring to świetny odstraszacz na potencjalnych złodziei. Do tego, w przypadku zaistnienia szkód, na podstawie nagrań ustalisz tożsamość sprawcy i udowodnisz mu winę.
  • Obraz na żywo możesz podglądać na monitorze, komputerze, laptopie i smartfonie (o ile na telefonie zostanie zainstalowana i odpowiednio skonfigurowana aplikacja).

Instalacja, serwis i obsługa systemów alarmowych

  • System alarmowy poprawi bezpieczeństwo budynku, przebywających w nich osób oraz mienia: wyposażenia, sprzętu użytkowego, towaru przeznaczonego na sprzedaż itp. Obniży też prawdopodobieństwo kradzieży i zniechęci potencjalnego włamywacza do działania.
  • Wraz z wykryciem ruchu centrala natychmiast wyśle do ciebie powiadomienie o tym, że nieproszony gość pojawił się w budynku. Dzięki temu będziesz mógł od razu zareagować i zaalarmować odpowiednie służby. Chyba że system zostanie skonfigurowany tak, by samoczynnie alarmować służy zajmujących się ochroną obiektu – w takim wypadku system wyśle powiadomienie w konkretne miejsce.
  • Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych „nagradza” klientów stosujących rozwiązania podwyższające bezpieczeństwo obiektu. Instalacja alarmu pomoże więc obniżyć wysokość składki ubezpieczeniowej.

Serwis i naprawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych

  • Sprawnie realizujemy prace serwisowe, dzięki czemu nie pojawiają się długie przestoje w pracy, które mogłyby narazić cię na duże straty.
  • Oddając nam sprzęt do naprawy oszczędzasz pieniądze, które musiałbyś wydać na zakup nowych urządzeń. Tymczasem możesz je przeznaczyć na coś innego np. w rozwój firmy lub reklamę.
  • Rozbudowa lub modernizacja sprzętu o nowe podzespoły poprawia ich sprawność. Korzystając z ulepszonych urządzeń, zwiększasz wydajność pracy i poprawiasz efektywność działań, co przynosi wzrost zysków.
  • Fachowa instalacja i profesjonalny serwis urządzeń peryferyjnych gwarantuje ich niezawodne działanie. Funkcjonujące bez zarzutu sprzęty pozwolą ci sprawnie dopełniać formalności i wykonywać bieżące obowiązki.

Instalacja oprogramowania

  • Programy antywirusowe i zapory firewall ochronią twój laptop/komputer przed atakami z zewnątrz. Dane i zawarte na nich informacje będą zabezpieczone przed przechwyceniem. Osoby z zewnątrz nie uzyskają do nich dostępu.
  • Instalacja antywirusa obniża prawdopodobieństwo zainfekowania komputera/laptopa. Dbając o odpowiednie zabezpieczenie sprzętu, nie narazisz się na utratę danych i problemy z tym związane.
  • Aktualizacja systemu i BIOS-u zapewni komfortowe użytkowanie sprzętu. Aktualizacja oprogramowania jest także niezbędna dla prawidłowego działania aplikacji i zapewnienia danym/dokumentom przechowywanym w pamięci komputera/laptopa właściwego poziomu ochrony.

Instalacja, serwis i obsługa central telefonicznych oraz sprzętu teleinformatycznego + Budowa stacjonarnych systemów telefonii VoIP

  • Te dwie usługi są ze sobą ściśle powiązane. Nowoczesne rozwiązanie, jakim jest centrala telefoniczna zbudowana na bazie systemów telefonii VoIP, pozwala korzystać z telefonu stacjonarnego w każdym pomieszczeniu. Aparat telefoniczny działa przy wykorzystaniu bramki internetowej, więc nie ma potrzeby podłączania sprzętu do linii telefonicznej i wykonywania przyłącza pod jego instalację. Więcej na ten temat dowiesz się na stronie Telefonia internetowa VoIP.
  • Dzięki wewnątrzfirmowej centrali telefonicznej pracownicy mogą bezpłatnie do siebie dzwonić, co usprawnia komunikację między oddziałami/sektorami itp. Rozwiązanie sprawdza się zwłaszcza, jeśli działy znajdują się na różnych piętrach budynku lub pomieszczenia są od siebie sporo oddalone np. znajdują się po przeciwnych stronach budynku. Dzięki centrali nie trzeba przemieszczać się po budynku w celu omówienia kwestii służbowych, wystarczy zadzwonić.
  • Centrala telefoniczna pozwala tworzyć firmowe numery wewnętrzne przypisane do konkretnego działu/przeznaczone dla jednej osoby, co jak już wspomniano, usprawnia komunikację między personelem, ale też w znacznym stopniu ułatwia obsługę klienta. Osoba odbierająca połączenie może przełączyć rozmowę do pracownika odpowiedzialnego za daną kwestię, by ta udzieliła szczegółowych informacji. Rozmowę można przekierować także na numer komórkowy pracownika przebywającego w terenie (przedstawiciele handlowi, serwisanci, instalatorzy itp.).
  • Stacjonarne systemy telefonii VoIP pozwalają utworzyć wirtualną centralę do obsługi klienta. Dzięki niej można uruchomić infolinię i pocztę głosową, odtwarzać powitanie dla każdego połączenia przychodzącego lub komunikat o godzinach dostępności pracowników, kolejkować połączenia oraz nagrywać rozmowy. System może działać 24h/dobę, przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie w znaczny sposób automatyzuje obsługę klienta, więc nie trzeba nikogo zatrudniać do tego zadania. To z kolei pomaga zredukować koszty zatrudnienia i prowadzonej działalności.

Budowa i obsługa telewizji hotelowej oraz konfiguracja i uruchomienie stacji czołowej

    • Zastosowanie telewizji podnosi standard obiektu i oferowanych usług, przez co klienci chętniej decydując się na zakwaterowanie. Za sprawą dodatkowej usługi można nieco podwyższyć ceny za nocleg, by wygenerować większe zyski.
    • Stacja czołowa zapewnia dostęp do kanałów telewizji naziemnej i satelitarnej. Im bogatsza oferta programowa, tym klienci są bardziej zadowoleni z obsługi. Jeśli dane miejsce spełniło ich oczekiwania, chętniej je polecają innym. Rekomendacje to wciąż najlepsza i najskuteczniejsza forma reklamy, więc warto w nią zainwestować.
    • Telewizję hotelową budujemy na sprzęcie TERRA, który charakteryzuje wysoki poziom bezawaryjności i niezawodne działanie. Technologia gwarantuje brak przerw w emisji programów, możliwość konfiguracji pod indywidualne potrzeby klienta, a w razie potrzeby przeprowadzenie rekonfiguracji ustawień. Wybierając nas na wykonawców telewizji hotelowej w ramach obsługi teleinformatycznej firm, inwestujesz raz i zapewniasz sobie długoletnie, niezawodne działanie instalacji. Mniej napraw i wymiany sprzętu, to niższe koszty utrzymania biznesu.

Usługę realizujemy lokalnie, na terenie mniejszych, jak i większych miejscowości m.in. Bielska-Białej, Oświęcimia, Katowic, Tychów.

33 488 00 60

Skontaktuj się z nami